söndag 30 juni 2013

Placering av loppisfynden

Hade inte tänkt att jag skulle skriva något idag. Det är jobbhelg och då jobbar jag natt 30 timmar från fredagkväll till måndagmorgon. Då brukar det inte bli mycket annat än jobba och sova. Kunde i varje fall inte låta bli att kika in på andras bloggar och blev trots allt lite sugen på att gå en runda i trädgården.
Här är mina loppisfynd på plats. Jag hade en rostig stång med lämpligt fäste, dessutom med hål i. Hade också sparat några järnrör med mutter och bricka i ändarna. De blev kvar när jag var tvungen att göra mig av med en gammal murken kabeltrumma. Kunde vara bra och ha. Man vet aldrig när saker och ting kan komma till användning och detta blev snabbare än jag kunde ana.
Hur som helst så hängde jag upp mina krukor här och köpte två rosa million bells.
Stolpen placerades på en plats som när den kom till inte var tänkt som en sittplats. Man kan se en stol på övre bilden. Detta berättar jag mer om en annan dag.
Efter min lilla trädgårdsrunda kände jag mig mycket piggare. Så tack till er som inspirerar med era bloggar!

Ha en bra kväll!
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar