lördag 22 juni 2013

Loppisfynd






Tog en tur till en närbelägen loppis idag. Hittade dessa två ampelkrukor för 50 kronor tillsammans.
De var inte använda för den gamla prislappen satt kvar. På den stod det 298 kr/ st. Det hade jag aldrig gett, men för 50:- kan jag nog hitta någonstans att hänga dem.

Min klätterhortensia är översållad med blommor i år. Kan inte påminna mig att det brukar vara så mycket blommor.

Lite av mina rostiga prylar från loppisar sedan tidigare år.
Harven ( tror jag det heter) var nog bland det första rostiga i trädgården. Den inropades på auktion för 20:- för ca tjugo år sedan. Jag var ensam om att bjuda. När jag bad en dam som stod bredvid mig att passa den medan jag hämtade mannen så tittade hon på mig som om hon tänkte - Tror du nån skulle ta den?

Ha en fortsatt bra helg!
Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar