tisdag 2 juli 2013

Garageuppfart

Lite rensning, plock av kottar och flytt av krukor och annat är vad jag gjort idag.

Visar några bilder från garageuppfarten som är ganska lång. Garaget är placerat så att man måste köra förbi hela huset först. Tidigare har detta varit en lite bortglömd sida. Nu tycker jag däremot att det börjar bli ganska bra här.
Denna bild är tagen från garaget mot gatan.
En trebent mjölkpall inköpt på loppis och taklök sidan om.
Alunrot i olika färger, inte helt fel.
Underredet till en rullebör ( skottkärra). Detta var bland det första rostiga jag placerade i trädgården. Tidigare hade jag en murgröna planterad inuti som så småningom gjorde att man inte såg själva underredet. Den tog jag bort eftersom jag tyckte det var synd. Istället la jag dit en gammal koffertväska i trä.
I år har jag ställt en vit femtunga i kruka, en rostig bärplockare och en ullkardare i väskan. Det syns inte så bra men i botten ligger det säckväv.
Detta var en del av hur det ser ut längs uppfarten.

Må så gott!
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar