söndag 28 juli 2013

Löddeköpinge plantskola

Idag hade mannen och jag bestämt att vi skulle ta en tur till Löddeköpinge plantskola. Det skulle ju bli varmt men när vi körde iväg var det lite molnigt så vi tänkte att det blir nog inte så farligt. Men så fel vi hade.
Jag gick omkring med kameran i handen och pustade i värmen. Är ju helt såld på allt de har som är rostigt eller rostfärgat. Det var verkligen jättefint och jag blev full av inspiration.
Men när jag kom hem så hade jag bara tagit 4 bilder!! Inte var de speciellt bra eller rättvisande heller.
Jag skyller på värmen. Termometern i bilen visade 30 grader. Visar i alla fall de bilder jag tog.

Jag inhandlade i varje fall en sak som jag länge sagt att jag inte vill ha i just min trädgård. Tycker däremot det är väldigt fint hos andra. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Visar när den kommer på plats. Man kanske kan ana när man ser bilderna.

Må så gott!
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar