fredag 24 oktober 2014

Sommarens vackraste...

... dag var det definitivt inte. Men jag är glad att vi trotsade regnet och begav oss iväg på "Tusen trädgårdar"-runda.

Denna trädgård är en av sommarens vackraste trädgårdsupplevelser. Jag bara njöt. Hoppas ni gör detsamma när ni ser bilderna.

Är helt såld på allt det rostiga.

Fler bidrag på veckans tema finns här.

http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/


Vill passa på att tacka alla som tar sig tid att skriva en kommentar. Jag blir verkligen jätteglad!

Må så gott!
Pia

11 kommentarer:

  1. Verkligen mycket snyggt och rost går som sagt hem här också. Idag kände jag att jag hade behövt en piedestal att lägga en pumpa på och så var den där på bild hos dig! Nu ska jag skissa lite och med en gnutta tur kanske Mannen fixar en i helgen. En rostig korg hade ju också suttit bra, men det blir nog värre.
    Härliga bilder. Det är ofta så inspirerande att besöka trädgårdar och titta in hos trevliga bloggare : )
    Ha det så gott i helgen
    Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder.....så vackert.....=)
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Oj ja det är underbart älskar rost måste fixa mer till kolonin i sommar
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Mysko, mina kommentarer bara försvinner hos dig. Jag prövar en gång till.
    Visst njuter man av dina vackra bilder! Verkligen en fin trädgård med många fina stilleben. Trevlig helg/ Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Jamen oj vad fint!
    Trevlig helg, hälsningar Ewa :)

    SvaraRadera
  6. Så vackert, fint planerat och eftertänksamt gjort.
    /Anette

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Snyggt! Snyggt! Jag typ, är galen i rostigt! Och så himla snyggt med ett gräs i ett rostig kruka... Varför har inte jag det??


    //Veronica

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Gillar också det rostiga och nötta. Tack för fina och inspirerande bilder!

    Ha en fortsatt fin vecka!/Eva

    SvaraRadera