söndag 26 april 2015

"Vår i kruka" på Sofiero

Igår var jag på en liten bloggträff som ordnats av Annika Christensen med bloggen Naturliga ting.
Detta med anledning av en utställning "Vår i kruka" som Annika skapat tillsammans med Cecilia S-Tukiainen.
En fantastisk och inspirerande utställning! Har ni möjlighet så ska ni absolut göra ett besök. Utställningen pågår t.o.m. den 17 maj.
Annika berättade för oss att allting började med 500 zinkspannar inköpta på Blocket. Hon visade oss runt och berättade om blommorna. Vi fick också ta del av små historier omkring vissa av föremålen.
Det var en mycket givande eftermiddag.
Kul också att få träffa andra bloggare.

Må så gott!
Pia

9 kommentarer:

  1. Hade så gärna velat vara där. Ibland skulle man behöva klona sig.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Pia! Vad kul att träffa dig i går och kul att hitta hit till din blogg! Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du har tagit! Ser mycket inspirerande ut.
    /Anja

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du har tagit! Ser mycket inspirerande ut.
    /Anja

    SvaraRadera
  5. Hej Pia!
    Vad kul att du kom och tack för fint inlägg.
    Nu har jag även lagt till dig i min länklista.
    Ha en skön vecka så ses vi till sommaren.
    Annika

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt fina bilder! Trevligt att få vara med på ett hörn även om jag inte har möjlighet att åka dit själv. Ha en fin vårvecka/ Titti

    SvaraRadera
  7. Tack för kommentaren hos mig om de söta djuren. Jag brukar också läsa om Annika Christensen. Köpte hon verkligen 500 hinkar. Helt otroligt. / Britt

    SvaraRadera
  8. Tack för din fina kommentar inne hos mig och tack för allt ögongodis som du bjuder på.
    Behövs verkligen idag när regnet bara öser ner....=/

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  9. Tack för din fina kommentar inne hos mig och tack för allt ögongodis som du bjuder på.
    Behövs verkligen idag när regnet bara öser ner....=/

    Kram Ninni

    SvaraRadera