måndag 13 januari 2014

Vad händer???

Ja, det händer inte så mycket i varje fall när det gäller trädgården.
Jag har funderat lite fram och tillbaka hur jag vill göra då detta var tänkt som en trädgårdsblogg från början. Har nu insett att det blir väldigt svårt att hålla liv i denna under sen höst och vinter.

Eftersom jag tycker det är kul att skriva och ta bilder så har jag kommit fram till att jag helt enkelt får skriva om lite annat också.

En del av er som har bloggar är ju helt fantastiska på att skriva ner kloka tankar och funderingar. Vissa berättar saker som gör att man själv påminns om egna liknande händelser.

Jag gör ett försök att bredda mig lite så får vi se var det landar.

Avslutar idag med en bild på det sista som påminner om julen 2013. Köpte denna amaryllis billigt i matbutiken och detta är den andra stängeln som blommar. Som ni ser så finns det ytterligare en knopp. Otroligt!
Må så gott!
Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar